Livets mellanmål

Dagens träningspass blev ett riktigt bra sådant för min lilla rygg. Körde mycket marklyft, rygglyft, pull-ups och olika slags rodd. Ryggen är nog där jag är som svagast, eller i alla fall har svårast att bygga muskler. Så för att just ryggen ska växa har jag planerat att träna rygg 2-3 gånger i veckan istället för endast en. Ett pass kommer att vara ett rejält ryggpass och två stycken kommer att vara mindre pass, där jag kanske bara kör 2-3 ryggövningar i slutet av ett annat pass. Den övning jag kommer ägna mest tid åt är marklyft eftersom att mitt mål är att ta 100 kilo i just den övningen. Jag tror verkligen inte att det är omöjligt, men det kommer definitivt att ta tid. Idag kom 65 kilo upp som högst, så jag har en bit kvar. Bara att kämpa på!!








Nu är jag på jobbet och på bilderna ovan ser ni mitt mellanmål. BCAA och riskakor, livets mellanmål <3 För er som inte vet vad BCAA är, så är det grenade aminosyror och innehåller leucin, icoleucin och valin. De är essentiella aminosyror, vilket innebär att kroppen inte kan tillverka dem själv, så därför är det bra att få i sig dem på annat sätt. BCAA är alltså till för de som vill ha muskeltillväxt, precis som jag. Nu ska jag fortsätta äta, vi hörs <3

Gillar

Kommentarer