MÅL FÖR MARS

Nu har vi gått in i mars månad och det är faktiskt vår, trots att vädret visar annat. Och även om jag fick en halvtaskig start på denna månaden är jag väldigt peppad på mars, vår och allt vad det innebär. I detta inlägget tänkte jag dela med mig av de mål som jag har för mars och egentligen för hela våren.





Mitt största mål är att komma igång med träningen igen och framförallt löpningen. Jag har ju haft en tre veckors paus nu eftersom att jag var utomlands och nu är jag sjuk, så på måndag ränkar jag med på att vara back on track igen. Lika så med maten! På måndag tänker jag gå in i en 12 veckors deffliknande period där jag kommer utesluta all onyttig mat.. Ja, ni vet ju hur jag höll på innan resan! Mest kyckling och ris. Fokus på att få i mig mycket proteiner och satsa på att få mer tonade muskler. Självklart kommer jag att äta fika på födelsedagskalas och lite godis över påsk. Men förutom det så ska jag försöka skärpa mig eftersom att jag vet att min kropp mår så himla mycket bättre då. Jag slipper tillexempel må illa, vara svullen över magen och känna mig hängig.

Något jag kommer fokusera mycket på under våren är jobb. Jag har ju nyligen fått ett resturangjobb och om allt går som planerat så kommer jag att jobba varannan helg. Förutom att jobba på resturangen så kommer jag att fortsätta jobba som barnvakt. Jobben kommer jag att få balansera med allt plugg, födelsedagar, mina vänner och familjen. Jag har faktiskt inga direkta planer under mars månad men jag tror ändå att denna månaden kommer bli heelt fantastisk!

Gillar

Kommentarer