rygg-bygg

Vilket otroligt bra ryggpass det blev idag (och proteinshaken smakar farligt gott nu efter ett sånt här hårt pass)! Pappa bestämde alla övningar och då blev det ett annorlunda upplägg, vilket var skönt. Variation är viktigt när man tränar! Pappa och jag körde samma övningar men han körde med mycket tyngre vikter, haha. Alla övningar gick superbra, marklyften var gudomliga och jag satte 2 nya PB! Det vi körde idag var;
SNYGG JAG ÄR, <3, en av de sista på 50 kilo! Latsdrag 20 kg - uppvärmning, ca 20st. 40 kg - 10x2 30 kg - 10x2

Chinsdrag
20 kg - 10x2 30 kg - 10x1 Back extensions (maskin) 18 kg - uppvärmning, ca 15 st. 32 kg - 1x10 50 kg - 1x12 54 kg - 1x10, PB! Sittade rodd bred 15 kg - uppvärmning, ca 20 st 25 kg - 10x2 Sittande rodd smal 30 kg - 10x2 Marklyft 50 kg - 5x5 st vilket är PB på 50 kilo och nu går även 50 riktigt lätt!!
70 kg - Nytt PB och jag är så otroligt nöjd!! Wooohooo! Nu väntas potatisgratäng, ryggbiff (hah!) och Solsidan! XOXO!

Gillar

Kommentarer