TRÄNINGSPLANER V. 2

Halloj! Nu har jag precis kommit in i värmen igen efter en vistelse ute i kylan. Först sprang jag en runda. Planerna var att orka 2,4km men idag var jag extra stark och klarade 3 kilometer, på ganska exakt 20 minuter. Helt okej med tanke på att det är snö och halt ute! Vill ligga på 5min/kilometer så just nu är jag någon minut för långsam. Men jag är nöjd och det gick väldigt bra, dvs att jag inte fick ont i varken knä eller höfter! Sedan gick jag en promenad för att verkligen svettas ut allt. På hemvägen träffade jag Linda och vi tog sällskap hem och pratade om välbehövliga ämnen. Skönt! ♥ Nu står Teen Wolf på schemat innan det blir en sväng upp till gymmet!
Jag tänkte dela med mig av hur mina träningsplaner ser ut inför denna veckan. Helgen är ännu lite oklar beroende på om jag är hemma eller inte, men i stort sett kommer veckan att se ut som följande: Måndag - Löpningen är avklarad och ett tricep-och biceppass finns kvar att köra. Tisdag - 30 minuter rodd, ett ryggpass och yoga. Onsdag - Intervalllöpning på bandet samt ett benpass! Torsdag - 45 minuter på crosstrainern, ett mag-och rumppass och yoga. Fredag - 2,5 till 3 kilometers löpning samt bröst-och axelpump på gymmet. Lördag - En timmes promenad eller skidåkning följt av yoga!

Söndag - Vilodag, vilket innebär en kortare promenad och 20 min yoga. Höres, XOXO!

Gillar

Kommentarer